Naucz się samodzielnie prowadzić badania z użytkownikami, od A do Z w obszarze UX Designu.
Poruszaj się płynnie po procesie projektowym, łącząc UX z psychologią.
Lekcje pogrupowane są w moduły, które logicznie przechodzą jeden w drugi i praktycznie pokazują cały proces badawczy.
Ponad 11 godzin –większość to lekcje praktyczne, w których krok po kroku pokazuję, jak poradzić sobie z konkretnymi kwestiami w badaniach.
Szablony i kanwy gotowe do wypełnienia Twoimi danymi, w tym 11 przykładowo wypełnionych, gotowych dokumentów badawczych.
Obszerne, modelowe raporty: 14 stronicowy z badań jakościowych oraz 23 stronicowy z testów użyteczności, wraz ze szczegółowym omówieniem.
Kalkulatory do analizy danych ilościowych z testów użyteczności.
Ucz się i od razu stosuj wiedzę w praktyce, wykonując opcjonalne zadania domowe.
Pomogących Ci usystematyzować zdobywaną wiedzę.
Stworzysz własny projekt badawczy, który umieścisz w swoim portfolio.
Po dołączeniu do programu możesz konsultować swoją pracę w zamkniętej grupie, do której nie ma dostępu nikt z zewnątrz. Masz dodatkowo możliwość kontaktu z prowadzącymi przez komunikator, mail oraz zamknięte webinary (szczegóły i dostępność do ustalenia, w zależności od potrzeb).
Wszystkie materiały dostępne na internetowej platformie, do której dostajesz prywatny login.
Możesz uczyć się wtedy, kiedy masz na to czas i ochotę. Dostęp 24/7.
W ramach programu zrealizujesz projekt badawczy, który umieścisz w swoim portfolio. Zrobisz to, w oparciu o metodyki dizajnowe Double Diamond i Design Thinking.
Pomogę Ci w każdym kroku, od definicji problemu badawczego, po wykonanie faktycznego badania i analizę danych.
Twój projekt badawczy będzie zawierał:
skrypt, screener, karty odpowiedzi, zapis audio wywiadu
wizualne uporządkowanie surowych danych z wywiadu
kompletny raport badawczy w formie prezentacji
generalizacja idealnego użytkownika
dalsze profilowanie użytkowników
mapowanie doświadczenia w kolejnych krokach
propozycja wartości realnego produktu
przygotowanie do prototypowania / makietowania
Co znajduje się w programie UX Research – Badania i Strategia
Przeciągnij wypowiedzi w lewo lub w prawo, by przeczytać następne.
UX Designer i Researcher od około 10 lat. Stał na czele zespołu UX Researcherów pracujących nad jedną z największych polskich gier wideo: Dying Light. Prowadził projekty na dwóch kontynentach: Los Angeles, Seattle, Mexico City, Wiedniu i Berlinie. Aktualnie współpracuje z jedną z największych szwajcarskich firm farmaceutycznych oraz prowadzi własną firmę projektowo-badawczą. Z wykształcenia psycholog, z zamiłowania badacz i projektant interakcji. W wolnych chwilach gra na gitarze.
Oczywiście!
Możesz poszukiwać materiałów na darmowych nagraniach na YouTube, spędzić pewien czas na poszukiwaniu materiałów w internecie i próbować odsiać materiały rzetelne, od tych nie wartych uwagi.
Możesz także pozyskiwać wiedzę z książek polskich lub anglojęzycznych, jednak często wiedza w nich ma charakter bardziej teoretyczny, niż praktyczny.
Możesz też dołączyć do tego programu szkoleniowego i nauczyć się sprawdzonego w wieloletniej pracy UX procesu od A do Z, który możesz zastosować od ręki.
Tego procesu oraz wszystkich przedstawionych technik używam na co dzień, w swojej pracy.
Gwarancja satysfakcji
Zależy mi na tym, by przekazać Ci maksymalnie praktyczną i wartościową wiedzę, którą możesz od ręki wykorzystać w swojej pracy.
Jeżeli jednak, z jakiegokolwiek powodu poczujesz, że program nie jest dla Ciebie, napisz do mnie w ciągu 14 dni, a zwrócę Ci 100% kwoty.
+70 praktycznych, merytorycznych lekcji, trwających w sumie ponad 11 godzin, które w spójny sposób przeprowadzą Cię przez cały proces planowania, przygotowywania, przeprowadzania badań z użytkownikami, a także analizy, modelowania wyników i wyciągania wniosków, do dalszej pracy w projekcie.
Płacisz tylko raz i otrzymujesz dostęp do programu oraz wszystkich nowych lekcji, które będziemy udostępniać w ramach przyszłych aktualizacji programu. Możesz korzystać z platformy tak długo, jak istnieć będzie Szkoła Dizajnu.
Konsultuj swoją pracę, zadawaj pytania, dziel się swoimi przemyśleniami i nawiązuj kontakty.
W ramach programu otrzymujesz dostęp do gotowych szablonów, materiałów i kalkulatorów które możesz wykorzystać od ręki w swojej pracy.
Posłuchaj, w jaki sposób przeprowadzić badanie In-Depth Interview, na realnym przykładzie z prawdziwym użytkownikiem.
Ty decydujesz czy uczysz się z domu, pracy czy na wakacjach. Masz całodobowy dostęp do platformy.
Otrzymujesz imienną fakturę na Twój mail, zaraz po dołączeniu do kursu.
Jeżeli z jakiegokolwiek powodu uznasz, że program nie jest dla Ciebie – napisz do mnie, a zwrócę Ci 100% kosztów.
Od badań zaczyna się każdy projekt.
Wiedza, która zawarta jest w tym programie, to cały proces planowania, analizy, syntezy i raportowania wyników z badań.
Umiejętność prowadzenia badań jest nieoceniona, gdyż UX Research to kluczowa kompetencja w obszarze UX i Product Designu, na której opierają się wszystkie decyzje projektowe i strategiczne.
Jeżeli jesteś osobą początkującą, zdobędziesz solidne podstawy, dobre praktyki, zrealizujesz własny projekt badawczy, który możesz umieścić w portfolio.
Jeżeli już pracujesz jako UX Designer, ale nie masz dużego doświadczenia w prowadzeniu badań lub czujesz, że potrzebujesz doszkolić się w tym temacie, wiedza w tym kursie pozwoli Ci poczuć się pewnie w tym obszarze.
W ramach kursu nauczysz się jak przebiega proces projektowy od A do Z.
W konkretnych etapach tego procesu, należy wykonać odpowiednie działania związane z badaniami.
W drugim module pomogę Ci teoretycznie przygotować się do projektu. W trzecim i czwartym module kursu, prowadzę Cię w każdej lekcji, krok po kroku po tych działaniach. Oglądasz w jaki sposób prowadzę swój projekt, a następnie robisz dokładnie to samo na podstawie projektu z kursu lub swojego własnego pomysłu.
Efektem jest kompletny projekt badawczy z konkretnymi częściami składowymi, które możesz umieścić w swoim portfolio:
Ten program szkoleniowy, możesz przejść na dwa sposoby:
Obejrzenie wszystkich lekcji trwa nieco ponad 11 godzin, jednak stworzenie własnego projektu wymaga pracy własnej opierającej się o zadania domowe.
Trudno przewidzieć ile czasu zajmie Ci przejście przez kolejne etapy (może to być kilka tygodni, może miesiąc lub kilka miesięcy) – wszystko zależy od Twojej systematyczności i czasu, w jakim przeprowadzisz własne badania oraz stworzysz propozycję prototypu produktu.
Na każdym etapie i w każdym zadaniu domowym, możesz konsultować się na bieżąco, zadawać pytania i dzielić się swoimi przemyśleniami lub wątpliwościami. Co więcej, wszystkie zadania domowe są wyczerpująco wytłumaczone w lekcjach wideo, krok po kroku, bez niedopowiedzeń.
Krótka odpowiedź brzmi: NIE, dłuższa poniżej.
Badania w UX dzielimy na jakościowe i ilościowe.
W dużym uproszczeniu, badania jakościowe służą najczęściej zrozumieniu danego fenomenu, pogłębieniu wiedzy na dany temat, ale też walidacji pomysłów.
Najczęściej wykorzystywany rodzaj badań w UX, to właśnie badania jakościowe – wywiady pogłębione, obserwacja, badania etnograficzne, protokół głośnego myślenia i inne. Te wszystkie techniki stawiają człowieka na pierwszym miejscu, dlatego dużo istotniejsze są umiejętności interpersonalne, wyczucie, umiejętność postawienia się na miejscu użytkownika, spostrzegawczość i skrupulatność.
Badania ilościowe z kolei dotyczą liczenia: zliczamy czas wykonania zadania, liczbę błędów popełnionych przez użytkownika, częstość klikania w jakiś element na stronie internetowej i inne. Następnie przekształcamy te dane licząc średnie, odchylenia standardowe, marginesy błędu, istotności statystyczne i przedziały ufności.
Jeżeli powyższe terminy brzmią enigmatycznie, bez obaw, wszystko w prosty sposób wytłumaczę Ci w kursie.
Krótka odpowiedź brzmi: NIE, dłuższa poniżej.
Wiedza psychologiczna przydaje się w prowadzeniu badań, gdyż centralną postacią w badaniach jest człowiek.
Zarówno psychologowie, jak i socjologowie, mają trochę łatwiej, ze względu na wiedzę związaną z prowadzeniem badań jakościowych i ilościowych i byciu blisko drugiego człowieka.
Nie oznacza to, że tej wiedzy nie możesz pozyskać w inny sposób – czytając książki, oglądając darmowe materiały na YouTube lub dołączając do tego praktycznego kursu.
Krótka odpowiedź brzmi: NIE, dłuższa poniżej.
UX Design to zarówno zbiór technik jak i specyficzny sposób myślenia o projektowaniu i testowaniu produktów cyfrowych, fizycznych i usług.
Większość UX Designerów i researcherów pracuje w branży IT, w ścisłej współpracy z innymi specjalistami: analitykami biznesowymi (BA), grafikami lub visual designerami, programistami, testerami, project managerami, a także z przedstawicielami biznesu – interesariuszami innych firm, zleceniodawcami.
UX Designer powinien rozumieć proces wytwarzania oprogramowania i doskonale znać metodyki projektowe, jednak nie musi mieć umiejętności stricte technicznych. Większość UX Designerów i researcherów nie potrafi programować, bo nie na tym polega ich praca.
Nie.
Po jednorazowej płatności dostajesz login do zamkniętej platformy, do której masz dostęp 24/7, dożywotnio (tj. tak długo, jak Szkoła Dizajnu / Mózg Dizajnu będzie istnieć). Dodatkowo w przypadku przyszłych aktualizacji kursu, dodawania nowych lekcji lub materiałów, dostajesz je za darmo.
Wiele darmowych materiałów znajdziesz w internecie lub na YouTube, jednak ani ja, ani nikt inny nie zagwarnatuje Ci ich rzetelności.
Cena nie będzie obniżana, natomiast w przyszłości kurs będzie można kupić drożej, niż w pierwszej edycji.
Kurs możesz zakupić na raty, wybierając opcję “Alior Raty” lub “mBank Raty” w szybkich płatnościach Przelewy24.
O możliwości zakupu kursu decyduje ocena zdolności kredytowej, która trwa około 15 minut.
Dostęp do platformy z kursem oraz zamkniętej grupy networkingowej dostaniesz od razu po zakupie.
Jak najbardziej!
Dołączając do kursu otrzymujesz dostęp do zamkniętej grupy facebookowej, do której nikt poza uczestnikami nie ma dostępu. Na grupie możesz wymieniać się swoimi doświadczeniami lub zadawać pytania w razie jakichkolwiek wątpliwości.
Niestety nie ma takiej możliwości.
Bardzo zależy mi na tym, by wiedza jaką chcę Ci przekazać, była dla Ciebie maksymalnie wartościowa.
Jeżeli jednak z jakiegokolwiek powodu rozmyślisz się lub po obejrzeniu pierwszego modułu stwierdzisz, że ten kurs nie jest dla Ciebie, napisz do mnie, a zwrócę Ci całą kwotę. Masz na to całe 14 dni od chwili dołączenia do kursu.
Po zwrocie nie będziesz mieć dostępu do platformy z lekcjami, ani do zamkniętej grupy na Facebooku, na której studenci mogą dzielić się doświadczeniami i konsultować swoją pracę.
Napisz do mnie na marcel@szkoladizajnu.pl – odpisuję na wszystkie maile.
Szkoła Dizajnu & Mózg Dizajnu © 2021 | Polityka Prywatności | Regulamin | kontakt@szkoladizajnu.pl