SZKOŁA DIZAJNU

UX W FIRMIE

Gwarancja satysfakcji, albo zwrot kosztów

Praktyczny trening umiejętności

Roczny dostęp do materiałów

UX RESEARCH W FIRMIE

kompletny program szkoleniowy online

Nie musisz wydawać 100 tys. zł rocznie, by mieć specjalistę UX w swojej firmie.​

Możesz wyszkolić pracownika Twojej firmy za 1,5% tej kwoty.

Obejrzyj wideo, w którym dowiesz się jak program szkoleniowy UX Research w Firmie może Ci pomóc.

lekcji wideo
+ 0

z którymi zbadasz potrzeby konsumenta i stworzysz dochodowe produkty i usługi dla siebie lub swoich klientów

materiału
+ 0 h

ponad 11 godzin pratycznych i teoretycznych materiałów szkoleniowych krok po kroku

szablonów
+ 0

gotowych do wdrożenia od ręki szablonów raportów, narzędzi i kalkulatorów do badania potrzeb

case study
0

szkolenie oparte na realnym, praktycznym przykładzie prowadzenia projektu od pomysłu aplikacji, przez badania, aż do testowania MVP

CZY TEN PROGRAM JEST DLA TWOJEJ FIRMY?

Chcesz mieć specjalistę UX w swoim zespole

Nie chcesz zatrudniać nowego pracownika

Chcesz by klienci wracali do Ciebie po nowe projekty

Chcesz rozumieć potrzeby grupy docelowej Twoich klientów

Chcesz tworzyć dochodowe produkty i usługi, które pokocha klient

Nie chcesz tracić czasu, na niepotrzebne poprawki w projekcie

POZNAJ SWOJEGO INSTRUKTORA

Przedsiębiorca, psycholog, UX Designer i Researcher z 10 letnim doświadczeniem w branży projektowania produktów i usług. Pomaga polskim i zagranicznym przedsiębiorstwom badać potrzeby klientów i wdrażać nowe rozwiązania oparte na danych. Stał na czele zespołu UX Researcherów pracujących nad jedną z największych polskich gier wideo: Dying Light. Prowadził projekty na dwóch kontynentach: Los Angeles, Seattle, Mexico City, Wiedniu i Berlinie. Aktualnie współpracuje z jedną z największych szwajcarskich firm farmaceutycznych oraz prowadzi własną działalność projektowo-badawczą.

Marcel J. Mitraszewski

UX, PRODUCT & SERVICE DESIGNER, UX RESEARCHER, PSYCHOLOG

OPINIE KLIENTÓW

CZEGO NAUCZY SIĘ TWÓJ PRACOWNIK W TYM PROGRAMIE

Jak badać potrzeby klientów dzięki In-Depth Interviews

Wg raportu firmy Euler Hermes, w pierwszym roku upada 30%, a po 5 latach 70% małych i średnich firm. Problemem jest niedopasowanie produktu do potrzeb klienta i brak sprzedaży.

Jak tworzyć persony oparte na danych

Persona to opis segmentu klientów, który zawiera ich kluczowe potrzeby oraz obawy. Persony mają sens wyłącznie, kiedy opieramy je na badaniach potrzeb.

Mapy empatii – jak wykryć insight

Badania jakościowe pozwalają na zagłębienie się w świat klientów. Poznaj odpowiedź na pytanie, co klienci robią, myślą, czują, widzą, słyszą podczas korzystania z produktu lub usługi.

Customer Journey – prześwietlenie usługi krok po kroku

Nie bez powodu mówi się, że łańcuch jest tak mocny, jak jego najsłabsze ogniwo. Prześwietlaj proces korzystania z produktu lub usługi (Twojej lub Twoich klientów) by zlokalizować i wyeliminować trudności na danym etapie.

Value Proposition Canvas – mocna propozycja wartości

Tworzenie produktu lub usługi, to nie wróżenie z fusów. Weź pod uwagę wnioski z badań i stwórz rozwiązanie, które idealnie odpowiada na potrzeby klientów.

MVP i testy użyteczności – czas to pieniądz

W dzisiejszych czasach nie możemy pozwolić sobie na nietrafione decyzje i utopione koszty. MVP pozwoli Ci zaoszczędzić nerwy i pieniądze. Twórz prototypy, błyskawicznie testuj je z garstką klientów i natychmiast wprowadzaj zmiany.

AGENDA

Co znajduje się w programie UX Research – Badania i Strategia

  • Lekcja 1: Powitanie;
  • Lekcja 2: Twój instruktor;
  • Lekcja 3: Trudne początki – czy na pewno są konieczne?;
  • Lekcja 4: Jak uczyć się z tego programu?;
  • Lekcja 5: Quizy i łamigłówka;
  • Lekcja 6: Czerwona czy niebieska pigułka?
  • Lekcja 7: Dostęp do grupy na FB;
  • Lekcja 1: Intro;

  • Lekcja 2: Quiz – M2;

  • Lekcja 3: Metodyki projektowania;

  • Lekcja 4: Double Diamond;

  • Lekcja 5: Design Thinking – umiejscowienie badań w procesie;

  • Lekcja 6: Badania jakościowe;
  • Lekcja 7: Badania ilościowe;
  • Lekcja 8: Zmienne – definicja i rodzaje;

  • Lekcja 9: Rozkład normalny, próba i populacja;

  • Lekcja 10: Statystyki opisowe;

  • Lekcja 11: Jaką masz pewność swoich wyników? – przedział ufności dla średniej;

  • Lekcja 12: Czy dwa wyniki rzeczywiście się różnią? – test t-Studenta;

  • Lekcja 13: Podsumowanie;
  • Lekcja 1: Intro – Czego potrzebujesz, by rozpocząć Moduł 3;
  • Lekcja 2: Quiz – M3;
  • Lekcja 3: Definicja problemu badawczego – hipotezy;
  • Lekcja 4: Budujemy screener w Google Forms;
  • Lekcja 5: Skąd wziąć użytkowników do badań? – 4 scenariusze;
  • Lekcja 6: Analizujemy dane ze screenera;
  • Lekcja 7: Czym jest wywiad i po co go przeprowadzamy? Wybieramy typ wywiadu;
  • Lekcja 8: Konstrukcja lejka, rodzaje i progresja pytań;
  • Lekcja 9: Efekt Rosenthala;
  • Lekcja 10: Tworzymy skrypt badawczy;
  • Lekcja 11: Tworzymy kartę odpowiedzi;
  • Lekcja 12: Calendly – tworzymy kalendarz i wysyłamy zaproszenia na badanie;
  • Lekcja 13 – BONUS: Live z badań (nagranie z realnego wywiadu)
  • Lekcja 14: Podsumowanie;
  • Lekcja 1: Intro – Czego potrzebujesz, by rozpocząć Moduł 4;
  • Lekcja 2: Quiz – M4;
  • Lekcja 3: Analiza wywiadów;
  • Lekcja 4: Affinity Diagram;
  • Lekcja 5: Raport z badań;
  • Lekcja 6: Persona;
  • Lekcja 7: Mapa Empatii;
  • Lekcja 8: Experience Journey;
  • Lekcja 9: Drabina problemu (5 Why);
  • Lekcja 10: Value Proposition Canvas;
  • Lekcja 11: Czym jest MVP?;
  • Lekcja 12: User Stories;
  • Lekcja 13: Podsumowanie;
  • Lekcja 1: Intro – Czego potrzebujesz, by rozpocząć Moduł 5;
  • Lekcja 2: Quiz – M5;
  • Lekcja 3: Usability czyli Użyteczność;
  • Lekcja 4: Efektywność – operacjonalizacja i wskaźniki;
  • Lekcja 5: Wydajność – operacjonalizacja i wskaźniki;
  • Lekcja 6: Satysfakcja – operacjonalizacja i wskaźniki;
  • Lekcja 7: SUS – System Usability Scale;
  • Lekcja 8: NPS® – Net Promoter Score®
  • Lekcja 9: Analiza wyników z testów użyteczności;
  • Lekcja 10: Scenariusze użycia;
  • Lekcja 11: Think Aloud Protocol;
  • Lekcja 12: Srogość problemów;
  • Lekcja 13: Przykład raportu użyteczności;
  • Lekcja 14: Podsumowanie;
  • Lekcja 1: Intro;
  • Lekcja 2: Quiz – Bonus;
  • Lekcja 3: Card Sorting;
  • Lekcja 4: Etnografia;
  • Lekcja 5: Badania dzienniczkowe;
  • Lekcja 6: Eye Tracking i Click Tracking;
  • Lekcja 7: Wstęp do biometrii;
  • Lekcja 8: Biometria – GSR;
  • Lekcja 9: Biometria – EMG;
  • Lekcja 10: EEG – Asymetria półkulowa Davidsona;
  • Lekcja 11: Podsumowanie;

PRZYKŁADOWE LEKCJE

MODUŁ 4: LEKCJA 11

Waterfall, Agile i MVP

MODUŁ 5: LEKCJA 8

NPS – Net Promoter Score®

CZY JEST INNA DROGA?

Oczywiście!

  • Możesz zatrudnić specjalistę UX, jako nowego członka zespołu, ale musisz przygotować się na wydatek rzędu 100 tys złotych.

 

  • Możesz zachęcić swoich pracowników do poszukiwania materiałów w darmowych nagraniach na YouTube. Wiąże się to z dodatkowymi godzinami poświęconymi na próbę odróżnienia materiałów rzetelnych, od tych nie wartych uwagi.

 

  • Możesz wyposażyć bibliotekę dla pracowników o książki wybitnych autorów z dziedziny UX, jednak często wiedza w nich zawarta ma charakter bardziej teoretyczny, niż praktyczny.

 

  • Możesz zlecać zewnętrznym firmom wykonywanie badań i analizy UX’owej.

NIC NIE TRACISZ

Gwarancja satysfakcji

  • Zależy mi na tym, by Twój pracownik – przyszły specjalista UX, zdobył maksymalnie praktyczną i wartościową wiedzę, którą może od ręki wykorzystać w swojej pracy.

 

  • Jeżeli jednak, z jakiegokolwiek powodu poczujesz, że program nie jest odpowiedni dla Twojej firmy, napisz do mnie w ciągu 14 dni, a zwrócę Ci 100% kwoty.

Icon made by Freepik from www.flaticon.com

Sprawdź, co dokładnie otrzyma Twój pracownik w programie szkoleniowym: UX Research – Badania i Strategia:

Program UX Research – Badania i Strategia

+70 praktycznych, merytorycznych lekcji, trwających w sumie ponad 11 godzin, które w spójny sposób prowadzą przez cały proces planowania, przygotowywania, przeprowadzania badań z klientami, które są fundamentem do stworzenia dochodowego produktu lub usługi.

Dostęp na żądanie – 24/7 przez cały rok

Masz całodobowy dostęp do dedykowanej platformy ze wszystkimi materiałami.

Zamknięta grupa konsultacji

Wszyscy, którzy dołączą do programu, otrzymują dostęp do zamkniętej grupy na facebooku, która jest cennym źródłem wiedzy i inspiracji. Na grupie kursanci pokazują, w jaki sposób stosują proces na przykładach swoich projektów.

Gotowe szablony, raporty i dokumenty

W ramach programu otrzymujesz dostęp do gotowych szablonów, materiałów i kalkulatorów które możesz wykorzystać od ręki w swojej pracy.

BONUS – Nagranie LIVE z wywiadu pogłębionego

Posłuchaj, w jaki sposób przeprowadzić badanie In-Depth Interview, na realnym przykładzie z realnym klientem.

Faktura

Otrzymujesz fakturę na mail, zaraz po dołączeniu do programu, którą możesz wliczyć w koszty prowadzenia działalności.

Gwarancja satysfakcji

Jeżeli z jakiegokolwiek powodu uznasz, że program nie jest dla Ciebie – napisz do mnie, a zwrócę Ci 100% kosztów.

Dołącz do programu za 1297 zł

Jeżeli chcesz kupić dostęp dla więcej, niż 1 osoby, napisz do nas na kontakt@szkoladizajnu.pl

FAQ
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Obsługując klientów, za każdym razem spotykasz się z wieloma niewiadomymi. Twoi pracownicy i Ty musicie uzyskać informacje, żeby odpowiednio poprowadzić projekt klienta. UX Research pomoże wam znaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące koncepcji, przydatności rozwiązania, grupy docelowej i funkcjonalności danego produktu lub usługi. 

  • Rozpoczynając projekt będziecie wiedzieli jak zadawać pytania i przeprowadzać wywiad z klientem i jego grupą docelową.
  • Dowiecie się na jakiej liczbie użytkowników przeprowadzać testy sprawdzające proponowane przez was rozwiązanie.
  • Zmaksymalizujecie czas poświęcony na ulepszanie lub budowę najbardziej potrzebnych z punktu widzenia użytkownika funkcjonalności.
  • Stworzycie makietę, która posłuży wam do testów z użytkownikami. Dzięki temu zminimalizujecie popełnione funkcjonalne i logiczne błędy wypuszczając gotowy produkt na rynek.
  • Zbadacie potrzeby rynku, stworzycie persony i ustalicie działania w sposób oszczędzający wasz czas i pieniądze waszego klienta.
  • Stworzycie produkt szyty na miarę każdego klienta który do was przyjdzie dzięki procesowi, który przedstawiony jest w programie.

Od badań zaczyna się każdy projekt.

Wiedza, która zawarta jest w tym programie, to cały proces planowania, analizy, syntezy i raportowania wyników z badań.

Umiejętność prowadzenia badań jest nieoceniona, gdyż UX Research to kluczowa kompetencja w obszarze UX i Product Designu, na której opierają się wszystkie decyzje projektowe i strategiczne w firmie.

Twój pracownik, zdobędzie solidne podstawy, dobre praktyki, zrealizuje własny projekt badawczy zgodnie z przykładem zawartym w programie, dzięki któremu poprawnie poprowadzi każde nowe zadanie.

Jeżeli Twój pracownik ma podstawy z zakresu UX Designu i UX Researchu ale nie ma dużego doświadczenia w prowadzeniu badań lub czuje, że potrzebuje doszkolić się w tym temacie, wiedza w tym kursie pozwoli mu poczuć się pewnie w tym obszarze.

Twój pracownik może przejść ten program szkoleniowy na dwa sposoby:

  • bufet szwedzki, z którego bierze tylko to, czego aktualnie potrzebuje (np. konkretna wiedza o wskaźnikach użyteczności, szablony raportów, przykład wywiadu IDI itp.) do zrealizowania projektów Waszych klientów
  • stworzenie własnego projektu, krok po kroku dzięki, któremu płynnie będzie się poruszał w kolejnych projektach klientów, które rozpocznie Twoje firma.

 

Obejrzenie wszystkich lekcji trwa nieco ponad 11 godzin, jednak stworzenie własnego projektu wymaga pracy własnej opierającej się o zadania domowe.

Zadania własne do wykonania w trakcie trwania programu, Twój pracownik może wykonywać na realnym projekcie Waszego klienta. Dzięki takiemu podejściu będziecie mogli zweryfikować użyteczność takiego podejścia do rozwiązywania problemów. Twój pracownik przećwiczy również ścieżkę i tok myślenia, które z powodzeniem będzie mógł przedstawić w raporcie dla klienta.

Krótka odpowiedź brzmi: NIE, dłuższa poniżej.

Badania w UX dzielimy na jakościowe i ilościowe.

W dużym uproszczeniu, badania jakościowe służą najczęściej zrozumieniu danego fenomenu, pogłębieniu wiedzy na dany temat, ale też walidacji pomysłów.

Najczęściej wykorzystywany rodzaj badań w UX, to właśnie badania jakościowe – wywiady pogłębione, obserwacja, badania etnograficzne, protokół głośnego myślenia i inne. Te wszystkie techniki stawiają człowieka na pierwszym miejscu, dlatego dużo istotniejsze są umiejętności interpersonalne, wyczucie, umiejętność postawienia się na miejscu użytkownika, spostrzegawczość i skrupulatność.

Badania ilościowe z kolei dotyczą liczenia: zliczamy czas wykonania zadania, liczbę błędów popełnionych przez użytkownika, częstość klikania w jakiś element na stronie internetowej i inne. Następnie przekształcamy te dane licząc średnie, odchylenia standardowe, marginesy błędu, istotności statystyczne i przedziały ufności.

Jeżeli powyższe terminy brzmią enigmatycznie, bez obaw, wszystko w prosty sposób wytłumaczone jest w kursie.

Krótka odpowiedź brzmi: NIE, dłuższa poniżej.

Wiedza psychologiczna przydaje się w prowadzeniu badań, gdyż centralną postacią w badaniach jest człowiek.

Zarówno psychologowie, jak i socjologowie, mają trochę łatwiej, ze względu na  wiedzę związaną z prowadzeniem badań jakościowych i ilościowych i byciu blisko drugiego człowieka.

Nie oznacza to, że tej wiedzy nie można pozyskać w inny sposób – czytając książki, oglądając darmowe materiały na YouTube lub dołączając do tego praktycznego kursu.

Krótka odpowiedź brzmi: NIE, dłuższa poniżej.

UX Design to zarówno zbiór technik jak i specyficzny sposób myślenia o projektowaniu i testowaniu produktów cyfrowych, fizycznych i usług.

Większość UX Designerów i researcherów pracuje w branży IT, w ścisłej współpracy z innymi specjalistami: analitykami biznesowymi (BA), grafikami lub visual designerami, programistami, testerami, project managerami, specjalistami ds. marketingu, a także z przedstawicielami biznesu – interesariuszami innych firm, zleceniodawcami.

UX Designer powinien rozumieć proces wytwarzania oprogramowania i doskonale znać metodyki projektowe, jednak nie musi mieć umiejętności stricte technicznych. Większość UX Designerów i researcherów nie potrafi programować, bo nie na tym polega ich praca.

Po jednorazowej płatności dostajesz login do zamkniętej platformy, do której masz dostęp 24/7, na jeden rok od momentu dokonania płatności. Dodatkowo, w przypadku przyszłych aktualizacji programu szkoleniowego i dodawania nowych lekcji lub materiałów (w trakcie trwania rocznego dostępu), Twój pracownik otrzymuje je za darmo.

Po roku od zakupu możesz przedłużyć dostęp do programu szkoleniowego za 297 zł na kolejny rok – skontaktuj się z nami przed upływem tego okresu, wysyłając mail na kontakt@szkoladizajnu.pl

Jedna licencja do programu szkoleniowego przypada na jednego pracownika. Osoby, które kupiły dostęp do programu szkoleniowego nie mogą udostępniać swojego loginu i hasła do platformy innym osobom.

Każdy z Twoich pracowników otrzymuje osobny login i hasło przypisane do jednego adresu mail. Dodatkowo, jeden dostęp do programu szkoleniowego oznacza jeden dostęp do zamkniętej grupy na FB, w której uczestnicy kursu pozyskują wiedzę, ucząc się na trwających projektach.

Jeżeli chcesz kupić więcej niż jeden dostęp do programu szkoleniowego, zanim dokonasz zakupu, napisz do nas wiadomość na adres: kontakt@szkoladizajnu.pl.

 

Wycena dokonywana jest indywidualnie dla przedsiębiorców, którzy dla swojej firmy kupują więcej niż 1 licencję.

Napisz w wiadomości ile dostępów Cię interesuje, a my prześlemy Ci indywidualną wycenę.

Kurs możesz zakupić na raty, wybierając opcję “Alior Raty” lub “mBank Raty” w szybkich płatnościach Przelewy24.

O możliwości zakupu kursu decyduje ocena zdolności kredytowej, która trwa około 15 minut.

Dostęp do platformy z kursem oraz zamkniętej grupy networkingowej dostaniesz od razu po zakupie. Twój pracownik może rozpocząć naukę w każdym momencie – całość materiałów znajduje się już na platformie i jest do dyspozycji kursantów.

Jak najbardziej!

Dołączając do kursu Twój pracownik otrzymuje dostęp do zamkniętej grupy facebookowej, do której nikt poza uczestnikami nie ma dostępu. Na grupie może wymieniać się swoimi doświadczeniami lub zadawać pytania w razie jakichkolwiek wątpliwości na różnych etapach tworzenia projektu.

Bardzo zależy nam na tym, by program szkoleniowy był przydatny i użyteczny w Twojej firmie. Wierzę w to, że wiedza, która zdobędzie Twój pracownik podczas szkolenia, pozwoli na zwiększenie zadowolenia Twoich klientów. Każdy klient to indywidualny projekt, jednak podejście i procedura tworzenia idealnego i rentownego rozwiązania dla Twojego klienta pozostaje niezmieniona.

Jeżeli jednak z jakiegokolwiek powodu rozmyślisz się lub po obejrzeniu któregoś modułu stwierdzisz, że ten program szkoleniowy nie jest potrzebny w Twojej firmie, napisz do mnie, a zwrócę Ci całą zainwestowaną kwotę. Masz na to całe 14 dni od chwili zakupu licencji.

Po zwrocie nie będziesz mieć dostępu do platformy z lekcjami, ani do zamkniętej grupy na Facebooku, na której studenci mogą dzielić się doświadczeniami i konsultować swoją pracę.

Napisz maila na kontakt@szkoladizajnu.pl, odpisujemy na wszystkie maile.

Szkoła Dizajnu & Mózg Dizajnu © 2021 |  Polityka Prywatności | Regulamin | kontakt@szkoladizajnu.pl