Naucz się samodzielnie prowadzić badania z użytkownikami, od A do Z w obszarze UX Designu.
Poruszaj się płynnie po procesie projektowym, łącząc UX z psychologią.
Lekcje pogrupowane są w moduły, które logicznie przechodzą jeden w drugi i praktycznie pokazują cały proces badawczy.
Ponad 11 godzin –większość to lekcje praktyczne, w których krok po kroku pokazuję, jak poradzić sobie z konkretnymi kwestiami w badaniach.
Szablony i kanwy gotowe do wypełnienia Twoimi danymi, w tym 11 przykładowo wypełnionych, gotowych dokumentów badawczych.
Obszerne, modelowe raporty: 14 stronicowy z badań jakościowych oraz 23 stronicowy z testów użyteczności, wraz ze szczegółowym omówieniem.
Kalkulatory do analizy danych ilościowych z testów użyteczności.
Ucz się i od razu stosuj wiedzę w praktyce, wykonując opcjonalne zadania domowe.
Pomogących Ci usystematyzować zdobywaną wiedzę.
Stworzysz własny projekt badawczy, który umieścisz w swoim portfolio.
Wszystkie materiały dostępne na internetowej platformie, do której dostajesz prywatny login.
Możesz uczyć się wtedy, kiedy masz na to czas i ochotę. Dostęp 24/7.
W ramach kursu – jeżeli chcesz – zrealizujesz projekt badawczy, który umieścisz w swoim portfolio. Zrobisz to, w oparciu o metodyki dizajnowe Double Diamond i Design Thinking.
Pomogę Ci w każdym kroku, od definicji problemu badawczego, po wykonanie faktycznego badania i analizę danych. Wszystkie kroki dokładnie opisane są w kursie.
Twój projekt badawczy będzie zawierał.
skrypt, screener, karty odpowiedzi, zapis audio wywiadu
wizualne uporządkowanie surowych danych z wywiadu
kompletny raport badawczy w formie prezentacji
generalizacja idealnego użytkownika
dalsze profilowanie użytkowników
mapowanie doświadczenia w kolejnych krokach
propozycja wartości realnego produktu
przygotowanie do prototypowania / makietowania
Co znajduje się w kursie UX Research – Badania i Strategia
Przeciągnij wypowiedzi w lewo lub w prawo, by przeczytać następne.
UX Designer i Researcher od ponad 10 lat. Stał na czele zespołu UX Researcherów pracujących nad jedną z największych polskich gier wideo: Dying Light. Prowadził projekty na dwóch kontynentach: Los Angeles, Seattle, Mexico City, Wiedniu i Berlinie. Współpracował jako kontraktor z jedną z największych szwajcarskich firm farmaceutycznych. Prowadzi własną firmę projektowo-badawczą. Z wykształcenia psycholog, z zamiłowania badacz i projektant interakcji. Prowadzi konsultacje indywidualne dla przedsiębiorców oraz założycieli start-upów w formie coachingu biznesowego, zgodnie z metodyką International Coaching Federation, na poziomie ICF PCC. W wolnych chwilach gra na gitarze.
Jest psychologiem specjalizującym się w tematyce błędów poznawczych, podejmowania decyzji, perswazji, emocji i motywacji. W jej zaintersowaniach zawodowych znajdują się m.in. analiza i strategia biznesowa, modele monetyzacji, wprowadzanie produktów na rynek.
Swój czas dzieli także na pomoc innym w przywróceniu równowagi psychicznej i odkryciu pełnego potencjału człowieka, jako psycholog, terapeuta i coach.
Prowadzi konsultacje indywidualne dla przedsiębiorców i założycieli start-upów w formie coachingu biznesowego.
W wolnych chwilach gra na pianinie.
Oczywiście!
Możesz poszukiwać materiałów na darmowych nagraniach na YouTube, spędzić pewien czas na poszukiwaniu materiałów w internecie i próbować odsiać materiały rzetelne, od tych nie wartych uwagi.
Możesz także pozyskiwać wiedzę z książek polskich lub anglojęzycznych, jednak często wiedza w nich ma charakter bardziej teoretyczny, niż praktyczny.
Możesz też dołączyć do tego programu szkoleniowego i nauczyć się sprawdzonego w wieloletniej pracy UX procesu od A do Z, który możesz zastosować od ręki.
Tego procesu oraz wszystkich przedstawionych technik używam na co dzień, w swojej pracy.
Zależy nam na tym, by przekazać Ci maksymalnie praktyczną i wartościową wiedzę, którą możesz od ręki wykorzystać w swojej pracy.
Jeżeli jednak, z jakiegokolwiek powodu poczujesz, że program nie jest dla Ciebie, napisz do nas w ciągu 14 dni, a zwrócimy Ci 100% kwoty.
+70 praktycznych, merytorycznych lekcji, trwających w sumie ponad 11 godzin, które w spójny sposób przeprowadzą Cię przez cały proces planowania, przygotowywania, przeprowadzania badań z użytkownikami, a także analizy, modelowania wyników i wyciągania wniosków, do dalszej pracy w projekcie.
Płacisz tylko raz i otrzymujesz dostęp do programu oraz wszystkich lekcji i dodatkowych materiałów. Możesz korzystać z platformy przez 1 rok.
W ramach programu otrzymujesz dostęp do gotowych szablonów, materiałów i kalkulatorów które możesz wykorzystać od ręki w swojej pracy.
Posłuchaj, w jaki sposób przeprowadzić badanie In-Depth Interview, na realnym przykładzie z prawdziwym użytkownikiem.
Ty decydujesz czy uczysz się z domu, pracy czy na wakacjach. Masz całodobowy dostęp do platformy.
Otrzymujesz fakturę na podane przez Ciebie dane, na Twój mail, zaraz po dołączeniu do kursu. Możliwość odliczenia od podatku lub skorzystania z budżetu szkoleniowego Twojej firmy lub środków publicznych.
Jeżeli z jakiegokolwiek powodu uznasz, że kurs nie jest dla Ciebie – napisz w ciągu 14 dni od zakupu, a dostaniesz zwrot 100% kosztów bez dodatkowych pytań. Najbardziej zależy mi na tym, żeby materiał był dla Ciebie wartościowy i dobrze dopasowany.
Od badań zaczyna się każdy projekt.
Wiedza, która zawarta jest w tym programie, to cały proces planowania, analizy, syntezy i raportowania wyników z badań.
Umiejętność prowadzenia badań jest nieoceniona, gdyż UX Research to kluczowa kompetencja w obszarze UX i Product Designu, na której opierają się wszystkie decyzje projektowe i strategiczne.
Jeżeli jesteś osobą początkującą, zdobędziesz solidne podstawy, dobre praktyki, zrealizujesz własny projekt badawczy, który możesz umieścić w portfolio.
Jeżeli już pracujesz jako UX Designer, ale nie masz dużego doświadczenia w prowadzeniu badań lub czujesz, że potrzebujesz doszkolić się w tym temacie, wiedza w tym kursie pozwoli Ci poczuć się pewnie w tym obszarze.
W ramach kursu nauczysz się jak przebiega proces projektowy od A do Z.
W konkretnych etapach tego procesu, należy wykonać odpowiednie działania związane z badaniami.
W drugim module pomogę Ci teoretycznie przygotować się do projektu. W trzecim i czwartym module kursu, prowadzę Cię w każdej lekcji, krok po kroku po tych działaniach. Oglądasz w jaki sposób prowadzę swój projekt, a następnie robisz dokładnie to samo na podstawie projektu z kursu lub swojego własnego pomysłu.
Efektem jest kompletny projekt badawczy z konkretnymi częściami składowymi, które możesz umieścić w swoim portfolio:
Ten program szkoleniowy, możesz przejść na dwa sposoby:
Obejrzenie wszystkich lekcji trwa nieco ponad 11 godzin, jednak stworzenie własnego projektu wymaga pracy własnej opierającej się o zadania domowe.
Trudno przewidzieć ile czasu zajmie Ci przejście przez kolejne etapy (może to być kilka tygodni, może miesiąc lub kilka miesięcy) – wszystko zależy od Twojej systematyczności i czasu, w jakim przeprowadzisz własne badania oraz stworzysz propozycję prototypu produktu.
Wszystkie zadania domowe (opcjonalne) są wyczerpująco wytłumaczone w lekcjach wideo, krok po kroku, bez niedopowiedzeń.
Krótka odpowiedź brzmi: NIE, dłuższa poniżej.
Badania w UX dzielimy na jakościowe i ilościowe.
W dużym uproszczeniu, badania jakościowe służą najczęściej zrozumieniu danego fenomenu, pogłębieniu wiedzy na dany temat, ale też walidacji pomysłów.
Najczęściej wykorzystywany rodzaj badań w UX, to właśnie badania jakościowe – wywiady pogłębione, obserwacja, badania etnograficzne, protokół głośnego myślenia i inne. Te wszystkie techniki stawiają człowieka na pierwszym miejscu, dlatego dużo istotniejsze są umiejętności interpersonalne, wyczucie, umiejętność postawienia się na miejscu użytkownika, spostrzegawczość i skrupulatność.
Badania ilościowe z kolei dotyczą liczenia: zliczamy czas wykonania zadania, liczbę błędów popełnionych przez użytkownika, częstość klikania w jakiś element na stronie internetowej i inne. Następnie przekształcamy te dane licząc średnie, odchylenia standardowe, marginesy błędu, istotności statystyczne i przedziały ufności.
Jeżeli powyższe terminy brzmią enigmatycznie, bez obaw, wszystko w prosty sposób wytłumaczę Ci w kursie.
Krótka odpowiedź brzmi: NIE, dłuższa poniżej.
Wiedza psychologiczna przydaje się w prowadzeniu badań, gdyż centralną postacią w badaniach jest człowiek.
Zarówno psychologowie, jak i socjologowie, mają trochę łatwiej, ze względu na wiedzę związaną z prowadzeniem badań jakościowych i ilościowych i byciu blisko drugiego człowieka.
Nie oznacza to, że tej wiedzy nie możesz pozyskać w inny sposób – czytając książki, oglądając darmowe materiały na YouTube lub dołączając do tego praktycznego kursu.
Krótka odpowiedź brzmi: NIE, dłuższa poniżej.
UX Design to zarówno zbiór technik jak i specyficzny sposób myślenia o projektowaniu i testowaniu produktów cyfrowych, fizycznych i usług.
Większość UX Designerów i researcherów pracuje w branży IT, w ścisłej współpracy z innymi specjalistami: analitykami biznesowymi (BA), grafikami lub visual designerami, programistami, testerami, project managerami, a także z przedstawicielami biznesu – interesariuszami innych firm, zleceniodawcami.
UX Designer powinien rozumieć proces wytwarzania oprogramowania i doskonale znać metodyki projektowe, jednak nie musi mieć umiejętności stricte technicznych. Większość UX Designerów i researcherów nie potrafi programować, bo nie na tym polega ich praca.
Po płatności dostajesz login do zamkniętej platformy, do której masz dostęp 24/7, przez rok od zakupu.
Obecnie nie ma takiej możliwości.
Dostęp do platformy z kursem dostaniesz od razu po zakupie.
Bardzo zależy mi na tym, by wiedza jaką chcę Ci przekazać, była dla Ciebie maksymalnie wartościowa.
Jeżeli jednak z jakiegokolwiek powodu rozmyślisz się lub po obejrzeniu pierwszego modułu stwierdzisz, że ten kurs nie jest dla Ciebie, napisz do mnie, a zwrócę Ci całą kwotę. Masz na to całe 14 dni od chwili dołączenia do kursu.
Po zwrocie nie będziesz mieć już dostępu do platformy z lekcjami.
Po ukończeniu kursu, tj. obejrzeniu lekcji i wykonaniu przewidzianych w kursie zadań, możesz otrzymać certyfikat w formacie PDF. Certyfikat zaświadcza o ukończeniu kursu i nabyciu umiejętności samodzielnego przeprowadzania badań z użytkownikami w formie IDI oraz testów użyteczności w oparciu o wskaźniki efektywności, wydajności i satysfakcji.
Certyfikaty wydawane są ręcznie. W celu uzyskania certyfikatu, prosimy o kontakt mailowy na adres marcel@szkoladizajnu.pl lub info@somentiq.pl
Napisz do mnie na marcel@szkoladizajnu.pl – odpisuję na wszystkie maile.
Szkoła Dizajnu & Mózg Dizajnu © 2024 | Polityka Prywatności | Regulamin | marcel@szkoladizajnu.pl | info@somentiq.pl