SZKOŁA DIZAJNU

info@somentiq.pl

bezterminowy dostęp do szablonów portfolio

dostęp do lekcji wideo na 1 rok

KURS

PORTFOLIO

UX RESEARCH / UX DESIGN / PRODUCT DESIGN

Zdobądź kompletne, ponad 160-stronicowe portfolio UX Researchera / Designera / Product Designera.

Poruszaj się pewnie po procesie projektowym, łącząc UX Design, UX Research, Product Design oraz teorię psychologii.

TEN KURS WRAZ Z OPRACOWANIEM PORTFOLIO JEST DLA CIEBIE, JEŻELI:

Nie masz jeszcze swojego portfolio i nie wiesz jak zabrać się za jego stworzenie.

Masz portfolio, ale nie wiesz, czy spełni ono oczekiwania rekruterów i przejdzie przez weryfikację techniczną.

Masz portfolio w języku polskim, ale wymogiem rekrutacji jest przedstawienie dokumentów w języku angielskim

TRZY MERYTORYCZNE SEKCJE PORTFOLIO:

Struktura portfolio w tym kursie, została przygotowana w takiej formie, żeby w logiczny i spójny sposób przedstawić cały proces myślowy.

Zawiera wiedzę dotyczącą metodyk projektowych, badań oraz teorii psychologicznych. Wszystko to wykorzystujemy pracując jako specjaliści UX / Product Design.

USER EXPERIENCE DESIGN

Double Diamond & Design Thinking

UX
RESEARCH

Metody jakościowe i ilościowe

DESIGN & PSYCHOLOGY

Prawa, teorie, heurystyki

START

Nie wiem jak stworzyć portfolio UX Researchera / Designera

Kurs
"Portfolio UX Researchera / Designera"

FINISZ

Mam kompletne i merytoryczne portfolio, pokazujące sposób myślenia, dokładnie opisany projekt w oparciu o metodyki Double Diamond i Design Thinking, przykłady badań jakościowych i ilościowych oraz prawa i efekty psychologiczne.

To wszystko czego potrzebuję, by już teraz, od razu aplikować na stanowiska w obszarze UX.

Jeżeli Twoje doświadczenie w branży UX nie przekracza 3 lat – ten program jest dla Ciebie

CO OTRZYMASZ W KURSIE

STRON
+ 0

Portfolio ma ponad 160 stron starannie przygotowanego, merytorycznego materiału.

METOD UXR
0

W portfolio opisaliśmy 45 metod i technik, których możesz użyć w swoim procesie badawczym.

PRAW I EFEKTÓW
0

50 praw, teorii i efektów psychologicznych, które możesz zastosować w swojej pracy jako projektant i badacz – wszystko opisane w praktyce, z przykładami.

SEKCJE
0

Portfolio składa się z logicznie uporządkowanych, trzech sekcji, które obszernie przedstawiają proces projektowy, badania, efekty i teorie psychologiczne.

DOKUMENTY
0

Otrzymujesz dwa dokumenty: przykładowo wypełnione, gotowe portfolio opisujące realny projekt + szablon do wypełnienia Twoimi danymi

GODZIN
+ 0 h

Kurs zawiera instrukcje wideo z nagranym ekranem, podczas których dokładnie, krok po kroku opisuję i tłumaczę, co i dlaczego znajduje się na każdym slajdzie portfolio.

PORTFOLIO PRZETESTOWANE W PRAKTYCE

Portfolio, o którym mówimy w kursie, zostało przygotowane na bazie realnych doświadczeń i rozmów rekrutacyjnych, zarówno w firmach polskich jak i zagranicznych, w rekrutacjach na stanowiska: UX Designer, UX Researcher, Product Designer, UX Generalist.

Struktura portfolio oraz jego zawartość merytoryczna przeszła z sukcesem realne procesy rekrutacyjne i została zatwierdzona przez osoby na stanowiskach: Design Manager, Head of UX, Head of Design, Competence Center Manager, Project Manager, Team Leader, Product Owner, Product Line Lead, Product Manager, Organizational Change Manager, Delivery Manager;

W BRANŻACH Z OBSZARU:

FINTECH

ENERGETYKA

BRANŻA MEDYCZNA

GAMEDEV

CONSULTING

BANKOWOŚĆ

START-UP

SOFTWARE HOUSE

GOTOWE PORTFOLIO ORAZ SZABLON

W ramach kursu otrzymujesz przykładowo wypełniony, ponad 160-stronicowy dokument portfolio oraz w pełni modyfikowalny szablon, gotowy do wypełnienia Twoimi danymi, a także wiedzę w jaki sposób to wykorzystać od razu w Twojej pracy. Możesz skorzystać z nich na zasadzie „kopiuj – wklej”, uzupełniając je swoimi danymi.

DOŁADUJ SWOJE PORTFOLIO

100%

Niezależnie od tego, czy już posiadasz portfolio, które chcesz wzbogacić o konkretne, sprawdzone techniki, narzędzia i metodyki projektowe, czy dopiero zaczynasz swoją drogę i potrzebujesz wsparcia w stworzeniu solidnego portfolio od podstaw – jesteś we właściwym miejscu.

Ten kurs wraz z modelowym portfolio, stworzyliśmy z myślą o osobach, które chcą przedstawić swoje umiejętności, metodyczny sposób myślenia i wiedzę, które przyciągną uwagę rekruterów i potencjalnych klientów.

Otrzymasz wiedzę i narzędzia, które pozwolą Ci stworzyć portfolio, opowiadające Twoje doświadczenie zawodowe w sposób przekonujący i profesjonalny.

Portfolio przygotowane zostało w całości w języku angielskim, ponieważ takie są wymagania na stanowiskach w obszarze UX, niezależnie od kraju, w którym chcesz się zatrudnić.   Materiały wideo i wszystkie instrukcje nagraliśmy w języku polskim.

To, co znajdziesz w tym portfolio, to wszystko, co wymagane jest przez branżę od kandydatów na stanowiska UX: researcher, designer, generalist

STRUKTURA PORTFOLIO

Co znajduje się w opracowaniu portfolio UX Researchera / Designera, które otrzymujesz wraz z kursem:

  • Część tytułowa
  • CV – w portfolio zawarta jest część przeznaczona na CV
  • Narzędzia – Opis narzędzi, którymi posługuje się UX Researcher
  • Struktura dokumentu – Wstęp do 3 sekcji portfolio
  • Proces – Opis procesu, który zostanie użyty do przeprowadzenia badań, 
  • Definicja produktu
  • Badania jakościowe – Opis jakościowych metod badawczych wraz z rezultatami
  • Analiza inspiracji – Opis rezultatów analizy konkurencji i inspiracji, wraz z przedstawionymi kategoriami analizy i ich podsumowaniem.
  • Value Proposition Canvas – Wypełnione narzędzie VPC, na podstawie przeprowadzonych badań i uzyskanych rezultatów.
  • Persony – Przedstawienie dwóch, jakościowo różnych person, reprezentujących osobne segmenty użytkowników, stworzone na podstawie rezultatów badań.
  • User Experience Journey – Dwie mapy doświadczeń użytkownika, zawierające kanały, punkty styku (touchpoints), graficzną reprezentację odczuć i emocji, aktywności i szanse na poprawę doświadczeń.
  • C–P–S – Tabelę Customer, Problem, Solution, jako narzędzie podsumowujące część badawczą, zawierające propozycje funkcjonalności docelowej aplikacji opartej na badaniach.
  • Wireflows – Dwa diagramy wireflow, osobne dla każdej persony, przedstawiające odmienne zadania, które będą zaprojektowane w interaktywnym prototypie.
  • Makiety – Przedstawienie screenshotów makiet wireframes (papier-ołówek) oraz interaktywnych makiet low-fidelity.
  • Usability – Opis wykorzystanych metod testów użyteczności, wraz z gradacją problemów oraz podsumowaniem rezultatów tych badań.
  • Część wstępna – przedstawienie różnych metod badawczych, z których może korzystać specjalista UX
  • IDI – Opis metody jakościowej In-Depth Interview
  • Think Aloud Protocol – opis metody jakościowej protokołu głośnego myślenia
  • Usability test – opis metody ilościowej testowania użyteczności
  • Przedziały ufności – opis statystycznej metody ilościowej, na obliczanie błędów pomiaru
  • Eksperymenty i istotność statystyczna – opis statystycznej metody ilościowej, na obliczanie czy wyniki realnie się od siebie różnią
  • Inne badania – opis +30 innych metod, technik i badań, które możesz wykorzystać w swoich projektach
  • Design Thinking – wstęp do etapów procesu
  • Perspektywy – trzy perspektywy Design Thinking
  • Design Thinking Mindset
  • Proces krok po kroku – szczegółowy opis każdego etapu procesu, wraz z przykładowymi metodami i technikami, których może użyć specjalista UX na danym etapie
  • Double Diamond  – myślenie dywergencyjne i konwergencyjne w metodyce DD
  • Mapowanie – przykłady dobrego (naturalnego) i złego mapowania designu
  • Psychologiczne perspektywy użytkownika – wyjaśnienie motywacji użytkownika z 5 różnych perspektyw psychologicznych
  • Prawa i efekty w UX – 50 przykładów teorii, praw, efektów i herusytyk psychologicznych, wraz ze szczegółowym wyjaśnieniem działania (praktycznym i neurobiologicznym) i realnymi przykładami, w jaki sposób wykorzystać je w projektowaniu 
  • Podziękowania i informacje kontaktowe

SPRAWDŹ, CO SPECJALIŚCI MÓWIĄ O INSTRUKTORZE

Przeciągnij wypowiedzi w lewo lub w prawo, by przeczytać następne.

INSTRUKTORZY

Marcel J. Mitraszewski

Akredytowany coach ICF PCC (Professional Certified Coach), współzałożyciel Szkoły Dizajnu oraz; SOMÉNTIQ GROUP. Product Designer, UX Researcher i UX Designer od ponad 10 lat. Stał na czele zespołu UX Researcherów pracujących nad jedną z największych polskich gier wideo: Dying Light. Prowadził projekty na dwóch kontynentach: Los Angeles, Seattle, Mexico City, Wiedniu i Berlinie. Współpracował jako kontraktor z jedną z największych szwajcarskich firm farmaceutycznych oraz UXR Assesor weryfikujący wiedzę techniczną kandydatów na stanowisko UX Researcherów. Prowadzi własną firmę projektowo-badawczą. Z wykształcenia psycholog, z zamiłowania badacz i projektant interakcji. W wolnych chwilach gra na gitarze.

Prowadzi konsultacje indywidualne dla przedsiębiorców i założycieli start-upów w formie coachingu biznesowego.

MARCEL MITRASZEWSKI, PCC

UX, PRODUCT & SERVICE DESIGNER, UX RESEARCHER, UXR ASSESOR, PSYCHOLOG, ZAŁOŻYCIEL SOMÉNTIQ GROUP oraz szkoły dizajnu

Jest psychologiem specjalizującym się w tematyce błędów poznawczych, podejmowania decyzji, perswazji, emocji i motywacji. W jej zaintersowaniach zawodowych znajdują się m.in. analiza i strategia biznesowa, modele monetyzacji, wprowadzanie produktów na rynek. 

Swój czas dzieli także na pomoc innym w przywróceniu równowagi psychicznej i odkryciu pełnego potencjału człowieka, jako psycholog, terapeuta i coach.

Prowadzi konsultacje indywidualne dla przedsiębiorców i założycieli start-upów w formie coachingu biznesowego, jako akredytowany coach ICF PCC (Professional Certified Coach International Coaching Federation.

W wolnych chwilach gra na pianinie.

KAMILA MITRASZEWSKA, PCC

PRZEDSIĘBIORCA, PSYCHOLOG, COACH ICF PCC, ZAŁOŻYCIEL SOMÉNTIQ GROUP oraz szkoły dizajnu

CZY MOŻNA ZROBIĆ TO JAKOŚ INACZEJ?

Oczywiście!

Możesz stworzyć swoje portfolio korzystając z ogromu dostępnych za darmo szkoleń, nagrań na YouTube, spędzić czas na poszukiwaniu materiałów w internecie i próbować odsiać materiały rzetelne, od tych nie wartych uwagi.

Możesz też pozyskać wiedzę z publikacji i książek (polskich, anglojęzycznych), ale często wiedza w nich ma charakter bardziej teoretyczny, niż praktyczny i nie pokazuje w jaki sposób stworzyć portfolio, które jest kluczowym elementem w dostaniu pracy w tym obszarze.

Możesz też dołączyć do kursu, który zawiera przygotowane, modelowe portfolio, bazujące na sprawdzonym w wieloletniej pracy procesie UX, wypełnić je swoimi danymi i od razu aplikować na stanowiska, które Cię interesują. 

Tego procesu oraz wszystkich przedstawionych technik używam na co dzień, w swojej pracy.

Sprawdź, co dokładnie otrzymujesz w kursie Portfolio UX Researchera, Designera, Product Designera:

Portfolio UX Researchera / Designera

Ponad 160 stron modelowo wypełnionego portfolio, zawierające realny projekt, od hipotez badawczych po testowanie użyteczności, opis analizy i syntezy danych oraz przedstawienie wyników. Kiedy rekruter zapyta Cię o propozycję strategii pracy nad projektem, do którego masz dołączyć, będziesz w pełnej gotowości.

Szablon portfolio do edycji

W pełni edytowalny szablon portfolio, bazujący na ponad 160 stronicowym dokumencie, który możesz dostosować do swoich preferencji. Możesz wypełnić je swoimi danymi i dopasować pod konkretny proces rekrutacyjny, który Cię interesuje. Decyduj co pokazać, a czego nie, zmieniaj kolory, czcionki, grafiki.

50 efektów, praw i teorii psychologicznych

W ramach portfolio otrzymujesz 50 praw i efektów psychologicznych, bazujących na badaniach naukowych w obszarze psychologii, neurobiologii i kognitywistyki. Działanie każdego prawa zostało dokładnie wyjaśnione, zarówno z perspektywy praktycznej, jak i neurobiologicznej. Dodatkowo każdy efekt i prawo zostało opisane w kontekście wykorzystania w projektowaniu. Jeżeli na rozmowie rekrutacyjnej, padnie pytanie o to, w jaki sposób je zastosować – będziesz to wiedzieć.

Proces Design Thinking oraz Double Diamond

W portfolio otrzymujesz dokładnie, krok po kroku opisane wszystkie etapy metodyki Design Thinking – od empatyzacji, do wdrożenia. Każdy etap zawiera opisy technik i metod, specyficznych dla tego etapu. Kiedy rekruter zapyta, w jaki sposób przeprowadzisz projekt – będziesz wiedzieć co robić, na każdym etapie projektowym oraz dokładnie jakich narzędzi użyć.

Sekcja UX Research – 45 metod badawczych

Opisy metod badań jakościowych oraz ilościowych, które możesz wykorzystać w swojej pracy. Każda technika zawiera takie informacje jak: co to jest; w jakim celu się stosuje; przykład zastosowania; na jakim etapie procesu projektowego zastosować. Kiedy rekruter poprosi Cię o zaproponowanie strategii badawczej, będziesz wiedzieć: w jakim celu, kiedy i gdzie zastosować konkretne metody.

Instrukcje wideo

Do portfolio i szablonu dołączone są instrukcje wideo, w formie nagrań ekranu wraz z komentarzem. Na Twoich oczach przechodzimy przez każdą stronę dokumentu, opowiadając co się na niej znajduje i z jakiego powodu. Dzięki temu dokładnie wiesz dlaczego portfolio ma taką formę oraz co jest najistotniejsze. Pokazujemy też w jaki sposób je edytować (kolory, czcionki, grafiki) oraz wprowadzać własne dane.

Dostęp na żądanie 24/7

Ty decydujesz czy przeglądasz materiały z domu, pracy czy na wakacjach. Masz całodobowy dostęp do platformy, na której zamieściliśmy portfolio, szablon oraz instrukcje wideo.

Faktura – budżety szkoleniowe, dofinansowania

Otrzymujesz fakturę na podane przez Ciebie dane, na Twój mail, zaraz po opłaceniu dostępu. Możliwość odliczenia od podatku lub skorzystania z budżetu szkoleniowego Twojej firmy lub środków publicznych.

Zdobądź całość za 1985 zł!

FAQ
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Kurs zawiera dwa obszerne dokumenty: gotowe, modelowe portfolio, które ma ponad 160 stron starannie przygotowanego, merytorycznego materiału oraz szablon portfolio, które bazuje na wcześniej wspomnianym dokumencie. Dodatkowo kurs zawiera  instrukcje wideo w formie filmów – nagrań ekranów, z komentarzem. Na filmach przechodzimy wspólnie przez każdą stronę modelowego portfolio, tłumaczę, co tam się znajduje i z jakiego powodu. W ramach kursu przekazujemy także dobre praktyki, dzięki którym łatwiej będzie zacząć pracę nad swoim portfolio oraz checklisty, które pomogą ustalić ramy czasowe konkretnych etapów Twojej pracy.

Filmy instruktażowe zawierają także przejście przez każdą stronę szablonu portfolio, wraz z komentarzem. Na filmach pokazuję w jaki sposób edytować portfolio, żeby dostosować je do swoich preferencji.

Przez to, że w portfolio znajdują się obszerne sekcje UX Research oraz Design & Psychology, znaczna część instrukcji poświęcona jest tym zagadnieniom. Wspólnie przechodzimy przez każdą metodę badawczą (a jest ich ponad 45) oraz efekt / prawo psychologiczne (tych jest 50) – opowiadam na jakim etapie procesu projektowego zastosować każdą z metod oraz dlaczego akurat ta metoda może być przydatna w konkretnym momencie procesu projektowego.

Wszystko to w formie platformy, do której dostajesz login i dostęp 24/7.

Nie ma znaczenia, czy jesteś jeszcze na początkowym etapie swojej kariery i nie wiesz jak zabrać się za stworzenie portfolio, czy już masz portfolio, ale nie masz pewności czy jest ono wystarczając i przejdzie przez weryfikację techniczną.

Portfolio jest absolutnie wymagane w każdym procesie rekrutacyjnym na te stanowiska – bez niego nie da się zdobyć pracy w tej branży. Dzięki temu kursowi z łatwością zaprezentujesz swoje umiejętności, projekty i procesy w sposób, który zwiększy Twoje szanse na zdobycie wymarzonej pracy.

Portfolio pokazuje w jaki sposób powinno się z zaprezentować projekt, by spełniał oczekiwania branży. Na podstawie przykładowego, realnego projektu zawartego w tym portfolio, możesz stworzyć własny i zamieścić go w swoim portfolio.

Jeżeli potrzebujesz dokładnych informacji, krok po kroku, w jaki sposób od zera zrealizować własny projekt badawczy, możesz rozważyć dołączenie do naszego kursu UX RESEARCH – BADANIA I STRATEGIA

Poniżej kilka informacji o tym kursie:

W ramach kursu nauczysz się jak przebiega proces projektowy od A do Z.

W konkretnych etapach tego procesu, należy wykonać odpowiednie działania związane z badaniami.

W drugim module pomogę Ci teoretycznie przygotować się do projektu. W trzecim i czwartym module kursu, prowadzę Cię w każdej lekcji, krok po kroku po tych działaniach. Oglądasz w jaki sposób prowadzę swój projekt, a następnie robisz dokładnie to samo na podstawie projektu z kursu lub swojego własnego pomysłu.

Efektem jest kompletny projekt badawczy z konkretnymi częściami składowymi, które możesz umieścić w swoim portfolio:

  • dokumentacja badania (skrypt, screener, karty odpowiedzi)
  • nagranie z wywiadu
  • Affinity Diagram – wizualna metoda porządkowania danych
  • kompletny raport badawczy w formie prezentacji
  • Persona
  • Mapa Empatii
  • Experience Journey
  • User Stories

Jeżeli masz już swój projekt, wystarczy, że wkleisz informacje o nim w odpowiednie miejsca w portfolio.

Portfolio przygotowaliśmy taki sposób, żeby wykorzystanie go było jak najbardziej intuicyjne i szybkie. Jedyną część, którą musisz edytować, to część opisująca Twój projekt. Sekcje związane z badaniami UX, opis metodyk projektowych oraz efektów psychologicznych możesz zostawić bez zmian lub usunąć część stron, których nie potrzebujesz.

Jeżeli chcesz dostosować portfolio wizualnie, możesz to zrobić, bo wszystkie jego części są w pełni edytowalne.

Krótka odpowiedź brzmi: NIE, dłuższa poniżej.

Badania w UX dzielimy na jakościowe i ilościowe.

W dużym uproszczeniu, badania jakościowe służą najczęściej zrozumieniu danego fenomenu, pogłębieniu wiedzy na dany temat, ale też walidacji pomysłów.

Najczęściej wykorzystywany rodzaj badań w UX, to właśnie badania jakościowe – wywiady pogłębione, obserwacja, badania etnograficzne, protokół głośnego myślenia i inne. Te wszystkie techniki stawiają człowieka na pierwszym miejscu, dlatego dużo istotniejsze są umiejętności interpersonalne, wyczucie, umiejętność postawienia się na miejscu użytkownika, spostrzegawczość i skrupulatność.

Badania ilościowe z kolei dotyczą liczenia: zliczamy czas wykonania zadania, liczbę błędów popełnionych przez użytkownika, częstość klikania w jakiś element na stronie internetowej i inne. Następnie przekształcamy te dane licząc średnie, odchylenia standardowe, marginesy błędu, istotności statystyczne i przedziały ufności.

Jeżeli powyższe terminy brzmią enigmatycznie, bez obaw, wszystko w prosty sposób wytłumaczę Ci w kursie.

Krótka odpowiedź brzmi: NIE, dłuższa poniżej.

Wiedza psychologiczna przydaje się w prowadzeniu badań, gdyż centralną postacią w badaniach jest człowiek.

Zarówno psychologowie, jak i socjologowie, mają trochę łatwiej, ze względu na  wiedzę związaną z prowadzeniem badań jakościowych i ilościowych i byciu blisko drugiego człowieka.

Nie oznacza to, że tej wiedzy nie możesz pozyskać w inny sposób – czytając książki, oglądając darmowe materiały na YouTube lub dołączając do tego praktycznego kursu.

Krótka odpowiedź brzmi: NIE, dłuższa poniżej.

UX Design to zarówno zbiór technik jak i specyficzny sposób myślenia o projektowaniu i testowaniu produktów cyfrowych, fizycznych i usług.

Większość UX Designerów i researcherów pracuje w branży IT, w ścisłej współpracy z innymi specjalistami: analitykami biznesowymi (BA), grafikami lub visual designerami, programistami, testerami, project managerami, a także z przedstawicielami biznesu – interesariuszami innych firm, zleceniodawcami.

UX Designer powinien rozumieć proces wytwarzania oprogramowania i doskonale znać metodyki projektowe, jednak nie musi mieć umiejętności stricte technicznych. Większość UX Designerów i researcherów nie potrafi programować, bo nie na tym polega ich praca.

Po opłaceniu dostępu, na maila otrzymasz instrukcje logowania się na naszej platformie. Po zalogowaniu się, otrzymasz możliwość obejrzenia instrukcji wideo, na których opowiadamy o każdej stronie portfolio oraz dostęp do dokumentów: portfolio modelowe oraz szablonu do uzupełnienia własnymi danymi.

Dostęp do platformy, na której są instrukcje wideo, otrzymujesz na 1 rok, jednak portfolio oraz szablon do edycji, możesz skopiować na swój dysk Google lub pobrać w formie PDF lub jakimkolwiek innym (edytowalnym) formacie i zachować na zawsze.

Dostęp otrzymujesz od razu po zakupie.

Jeżeli potrzebujesz faktury, bo całość opłaca Twoja firma, przelewem, dostęp otrzymasz po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (kilka dni roboczych).

Jeżeli formą płatności są Przelewy24, dostęp otrzymujesz od razu, bez względu na to, czy potrzebujesz faktury czy nie.

Tak.

Portfolio zostało opracowane na podstawie rzeczywistych doświadczeń i rozmów rekrutacyjnych, zarówno w polskich, jak i zagranicznych firmach, w kontekście rekrutacji na stanowiska takie jak UX Designer, UX Researcher, Product Designer oraz UX Generalist.

Struktura oraz zawartość merytoryczna portfolio pomyślnie przeszły realne procesy rekrutacyjne i zostały pozytywnie ocenione przez osoby pełniące funkcje takie jak Design Manager, Head of UX, Head of Design, Competence Center Manager, Project Manager, Team Leader, Product Owner, Product Line Lead, Product Manager, Organizational Change Manager oraz Delivery Manager.

Osoby, które stworzyły ten kurs wraz z portfolio, pracowały i pracują w branży ponad 10 lat – zarówno po stronie specjalistów (UX Designer, UX Researcher, UX Generalist, Product Designer, Lead of UX Research, Lead of Player Research) jak i po stronie pracodawcy (User Experience Research Assessor – osoba, która weryfikuje techniczną wiedzę kandydatów na rozmowach zwanymi weryfikacjami technicznymi).

Jeżeli chcesz potwierdzić kompetencje instruktorów, możesz sprawdzić profile LinkedIn, listing akredytacji International Coaching Federation i podstronę „Certyfikaty”.

To portfolio, ani żadne inne, nie zagwarantuje Ci przyjęcia do pracy, z prostego powodu: posiadanie dobrego portfolio jest wymaganym, ale nie jedynym elementem procesu rekrutacyjnego.

Inne składowe, to: wykonanie zadania rekrutacyjnego, ocena dopasowania osobowościowego do zespołu projektowego czy inne zmienne, na które nie masz wpływu (np. czy rekruter „ma dzisiaj dobry dzień”).

Nie zmienia to faktu, że portfolio, to pierwszy punkt styku Ciebie jako specjalisty z potencjalnym pracodawcą. Od tego jak zostaniesz odebrany na początku (efekt pierwszego wrażenia), będzie zależało czy dostaniesz zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną.

Informacje merytoryczne zawarte w tym portfolio, radykalnie zwiększają prawdopodobieństwo otrzymania zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną, co zostało potwierdzone w realnych procesach rekrutacyjnych.

Pracujemy nad przygotowaniem modelowych odpowiedzi na zadania rekrutacyjne, wraz ze szczegółowym komentarzem, których możesz spodziewać się na rozmowach rekrutacyjnych.

Więcej informacji wkrótce.

Dostęp możesz zakupić na raty, wybierając stosowną opcję, jeżeli jest ona dostępna na stronie płatności Przelewy24.

Napisz do nas na info@somentiq.pl odpisujemy na wszystkie maile.

Szkoła Dizajnu & Mózg Dizajnu  |  Polityka Prywatności | Regulamin | info@somentiq.pl